Noites de Pedra - Tema propio

Perrygoround
por hace 3 horas

Os presento a miña nova canción, a primeira que fago en galego, e que publiquei hoxe aproveitando que este fin de semana se celebra o día das letras galegas.
A inspiración para a mesma a tiven fai moitos anos, cando iba no autobús ó CUVI (a Universidade de Vigo), preto do cemiterio de Pereiró había una pintada que decía esto (Non Mais Longas Noites de Pedra) e diante da cal pasada todolos días. E cando a lía, dentro da miña testa o facía cantandoa como se o fixese Brian Johnson nun disco dos AC/DC. Cando aprendín a toca-la guitarra, deixei nas miñas notas anotado o riff e a melodía que me imaxinaba para ese estribillo.
Anos mais tarde, cando quixen completa-la canción, decidín ler o poema orixinal de Celso Emilio Ferreiro, para asegurarme de que o que estaba escribindo mantía o espírito orixinal, e incorporei a letra un par de palabras das que usaba él no poema orixinal (o das olladas e os corazóns de pedra).
Algunha vez intentei ensinarlle a idea os compañeiros da miña banda, pero non a entenderon. E quedou acumulando polvo nun caixón virtual.
Unha vez rematadas as 8 cancións coas que din por completado o meu primeiro proxecto musical (“The Tale of the Underdog”), fun ó caixón e rescatei esta idea, que xa estaba casi completa, só faltaba darlle estructura, grabala e os toques finais (os solos de guitarra, e os arranxes).
Para o videoclip, fai pouco vín un vídeo fan-made de Guns & Roses feito con IA en forma de cómic, e gustoume a idea. Entón, decidín facer un cómic que tivese relación coa temática da canción cunha banda de rock, inspirada na que tiña cos meus colegas, escapando de prisión para dar un concerto. Pedinlle a Gemini que xerase os 5 componentes da banda, dándolle unha descripción de 2 liñas de cada un de nós, e a patires de ahí, funlle pedindo que xerase diferentes viñetas dos distintos planos que necesitaba para a historia.
Unha vez tiven todalas viñetas, usei servicios de xeración de vídeos de IA gratuitos, fun subindo as imaxes e pedindolles que as puxesen en movimiento, explicando o mevemento que quería. Como esos servicios gratuitos só dan 5 segundos de vídeo, teñen limitacións na cantidade de vídeo que xeneran se usas unha conta gratuita e que algún saíron mellor e outros peor, fun xerando 3/5 vídeos por día durante un par de semanas, e montando o video por pezas.
Este é o resultado. Seguro que en 6 meses se pode facer mellor 😉
Nuevo post

Regístrate o para poder postear en este hilo