GUITAR MOB

#1 por Remedios el 12/02/2014
Hola, Des de Parlem Produccions volem fer història. Tens una guitarra acústica i saps tocar-la? T’esperem dimarts 18 de febrer al Poble Espanyol de 12h a 16h per participar en un GuitarMOB multitudinari per una bona causa. Volem ajuntar el màxim nombre de guitarristes a una de les places del Poble Espanyol per interpretar conjuntament el tema While my guitar gently weeps, dedicat a la Charo, la dona del Manel de CMB. El Manel comença una nova etapa, la seva botiga s'ha reconvertit en un showroom de la seva guitarra. A partir d'ara, es dedicarà al 100% a la fabricació i venta de la Weisse Hugel. La Charo sempre l'ha recolçat, és la que fins ara li ha donat forces i il·lusió per tirar endavant. Amb aquesta GuitarMOB, el Manel li vol fer una sorpresa per donar-li les gràcies. Ens agradaria comptar amb la vostra presència i col·laboració a l'hora de difondre la proposta entre els vostres estudiants, professors i amics. Es tracta d’una participació no remunerada però necessitem confirmació de l’assistència a aquest e-mail ( m.tarapiella@gmail.com ) per preveure bocates per tots els que fem història. Tots els participants han de venir amb la seva guitarra acústica. Gràcies
Subir
#2 por 33DD el 12/02/2014
disculpa, te has leido las normas del foro:

http://www.guitarristas.info/normas-foros

2.7. Se escribirá con una mínima claridad y únicamente en castellano.
Subir
#3 por Remedios el 12/02/2014
No te preocupes que ahora mismo hago la versión en castellano.
Gracias
Subir
#4 por Remedios el 12/02/2014
Hola, desde Parlem Produccions queremos hacer historia. Tienes una guitarra acústica y sabes tocarla?
Te esperamos el próximo martes 18 de febrero en el Pueblo Español de 12:00h a 16:00h para participar en un Guitar MOB multitudinario por una buena causa.
Queremos juntar el máximo número de guitarristas en una de las plazas del Pueblo Español parai nterpretar conjuntamente el tema "While my guitar gently weeps", dedicado a Charo, la mujer del Manel de CMB. Manel empieza una nueva etapa, su tienda se ha reconvertido en un showroom de su guitarra. A partir de ahorar se dedicará 100% a la fabricación y venta de su Weisse Hugel. Charo siempre le ha apoyado, es la que le ha dado las fuerzas e ilusión para tirar adelante.

Con esta GuitarMob, Manel le quiere hacer una sorpresa para darle las gracias. Nos gustaría contar con vuestra presencia y colaboración a la hora de difundir la propuesta.
Se trata de una participación no remunerada pero necesitamos confirmación de asistencia a este e-mail (m.tarapiella@gmail.com) para prevenir bocatas para todos los que haremos historia. Todos los participantes tienen que venir con su guitarra acústica.

Gracias.

Os esperamos
Subir
#5 por sota.strange el 12/02/2014
que pena, me encantaría, pero soy de Alicante

Sota

Subir
Respuesta rápida

Regístrate o para poder postear en este hilo