Busco componentes para formar grupo muy versátil

#1 por suprunaman25 el 10/08/2012
Soc un guitarrista de 25 anys autodidacta del Maresme (amb cotxe) amb experiència de tocar en altres grups. Actualment estic tocant en un grup però es desintergrarà en breus per temes de feina i estudis, així que la meva idea és crear un altre grup igual de versàtil o per l'estil... Estic obert a tocar gairebé qualsevol cosa sense tenir en compte el genere, l'idioma o la dificultat tècnica.
Les meves preferències musicals són el blues, rock, funk, reagge... etc. Alguns exemples: Jimi Hendrix, Steve Ray Vaughan, Bob Marley, Skatalites, Bob Dylan, Sublime, Red Hot, John Frusciante, Larry Graham, Les Claypool, Nirvana, AC/DC, Led Zepp, Xavier Rudd, John Butler i molts més...
De totes maneres no em fa res tocar altres generes musicals. Les úniques condiciones son versatilitat, ganes de tocar i pasar-ho bé, i si no es tingués pràctica en algún aspecte, doncs practicant se n'aprèn. Conec bastants músics amb molt nivell que hi podrien participar però només de manera ocasional (un baixista i un baterista, un tècnic de so molt bons que potser els podria arrivar convencer si fos necesari).
Si t'interessa també pots contactar al meu email: jbr190@hotmail.com
Subir
#2 por erickhq83 el 12/08/2012
Hola, yo también estoy buscando músicos para intentar hacer algo en Barcelona, a lo mejor nos entendemos musicalmente, un saludo!

http://www.youtube.com/user/erickhq83/videos
Subir
Respuesta rápida

Regístrate o para poder postear en este hilo